Blekingegäst

Nu var det ett tag sen jag skrev, ,, vi är nere hos vår dotter Ulrica och våra barnbarn  Amanda och Hampus
för att inte glömma Magnus
vi har det bara bra här härligt att träffa dom, vi har inte setts sen jul
lite otur med vädret,, det bara regna, men vi har det bra och mysigt inne
vi har varit här snart en vecka, tiden går så fort
sista veckan med Lill Frida,, på söndag ska vi träffa Fridas matte,och sen blir det bara 2 hundar i willman s familj
tråkigt att släppa henne,, men sånt är livet, och jag tror Donna tycker att det är dags för Frida att stå på egna ben
jag fick hjärnsläpp kom inte ihåg hur jag skulle logga in och skriva, men nuhar cellerna vaknat igen så nu är det fritt fram att skriva
ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0