Måndag

Jaha då var Midsommar helgen  förbi
med ganska bra väder ,man kan inte klaga
jobb på huset har vi oxå fått lite gjort
har fått hjälp av min bror Sune att gräva i mitt blivande sten parti ( ett litet ett )
jag har haft ett sten parti nästan hela mitt vuxna liv och på slutet då vi bodde på Berggatan avskydde jag det som pesten
och jag sa att ALDRIG mer ett stenparti,men ,men
då jag var nere hos min Dotter Ulrica så tog jag några plantor från henne
ja och på den vägen är det,,jag måste ju plantera dom i jorden nån stans hihi
det känns lite stressigt just nu med allt som ska göras
i morgon ska jag med Donna och slipa bort hennes tandsten, stackars Donna
hon når inte upp till Tandborsten, stackarn
ja, iza ska få en spruta av vet, det är bara jag och Håkan som förhoppninsvis bara får betala
jag skriver mer i morgon ,så ni får veta hur en schnauzer bet av ett finger av vet,
ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0