Söndag och morsdag

i dag så är det morsdag som säkert alla vet
lite seg var jag i morse men det gick över som tur var
tog Donna på en cykeltur , då vi kom tillbaka så var min bror Sune och hälsade på
jätte kul att han cyklade hit ut,,länge sen hoppas det blir fler gånger och att han stannar längre nästa gång
sen for jag och Sune och satte blommor på våra föräldrars grav
sol och fint väder men blåser kallt som vanligt vid kusten
i afton har min yngsta dotter med familj varit här och ätit middag jag
plockade bort
sen for vi till Astrid och kom hem halv åtta
klippt klorna på hundarna nu ska Donna in i duschen
för hon ska till frissan i morgon, då vill man ha henne ren
bye ,bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0