tjejkväll

Man önska e ngenteligen att alla som man känner skulle läsa min blogg
i kväll har vi haft tjejkväll hos Frida , ätit god mat mat pratat en massa kul AHA ni trodde att jag skulle säga ,,,pratat en massa strunt  ja det kanske vi gjorde men vem  fasen vet det om man inte var där eller hur ???????????????????+
jag önskar bara att dom jag känner vet vad jag gör
har dom den lyckan att träffa sina barn äta gott,, dricka ett glas vin ( inga massor ) och prata en massa strunt eller viktiga grejor
eller bara vara,, jag har den lyckan,, och jag känner mig rik,,jäkligt förmögen faktiskt ( jäkligt tom i börsen men vem f--an bryr sig )
i morgon är jag oxå rik ,då ska jag träffa min systerdotter och göra stan,, så se upp alla umeåbon för i morgon då är vi lösa jag och Laijla
då vet man aldrig vad som kan hända
sov gott om ni kan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0